Počet záznamov: 1  

Lobby jako firemní nástroj

  1. Názov Lobby jako firemní nástroj
    Autorské údajeLuděk Nezmar
    Autor Nezmar Luděk
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 9 (září 2006), s. 12-13. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 328 - Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády
    Heslá lobizmus * orgány zastupiteľské * ministerstvá * záujmy ekonomické * podnikanie * klienti * mienka verejná * legislatíva
    AnotáciaÚloha lobistu hájiť záujmy klienta vo vzťahu k verejným inštitúciám. Pre aké odbory podnikania je lobizmus typický. Kedy sa lobing oplatí. Lobing v kocke. Lobizmus a verejná mienka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.