Počet záznamov: 1
Kvalita = spokojnosť zákazníka
Názov Kvalita = spokojnosť zákazníka Autorské údaje Matej Bílý, Jarmila Šalgovičová Autor Bílý Matej Spoluautori Šalgovičová Jarmila Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 14, č. 1 (2006), s. 41-42. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 006 - Normalizácia. Normy Heslá normy ISO * organizácie * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * kódexy * správanie * spory pracovné * spory súdne Anotácia Stručná charakteristika obsahu troch noriem zaoberajúcich sa spokojnosťou zákazníka, ktoré navrhli tvorcovia súboru noriem manažérstva kvality ISO: ISO 10001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií, ISO 10002 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách (STN ISO 10002: 2005), ISO 10003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-3
článok
Počet záznamov: 1