Počet záznamov: 1  

Kvalita = spokojnosť zákazníka

  1. Názov Kvalita = spokojnosť zákazníka
    Autorské údajeMatej Bílý, Jarmila Šalgovičová
    Autor Bílý Matej
    Spoluautori Šalgovičová Jarmila
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 14, č. 1 (2006), s. 41-42. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 006 - Normalizácia. Normy
    Heslá normy ISO * organizácie * riadenie kvality * spokojnosť zákazníkov * kódexy * správanie * spory pracovné * spory súdne
    AnotáciaStručná charakteristika obsahu troch noriem zaoberajúcich sa spokojnosťou zákazníka, ktoré navrhli tvorcovia súboru noriem manažérstva kvality ISO: ISO 10001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií, ISO 10002 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách (STN ISO 10002: 2005), ISO 10003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.