Počet záznamov: 1
Trendy vývoja e-marketingu
Názov Trendy vývoja e-marketingu Preklad názvu Trends of e-marketing evolution Autorské údaje Miroslav Mariaš, Mária Dzurová Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové trendy vývoja v marketingu : Zborník z medzinárodnej odbornej konferencie FKM UCM. S. 64-66. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. ISBN 80-89220-21-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * systémy informačné * systémy riadenia * ponuka * logistika * kanály * tok tovaru * zabezpečenie informačné * znižovanie nákladov * zisk Anotácia Príspevok vznikol na pracovisku Obchodná fakulta EU Bratislava v rámci riešenia projektu VEGA č. 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ. Schéma vývoja e-marketingu. Po období expanzie podnikových IS, období využívania softvérov CRM riadiacich vzťahy so zákazníkmi sa do popredia záujmu podnikateľov dostali systémy riadenia ponuky SCM (Supply Chain Management). Koncepcia SCM sa orientuje najmä na informačné zabezpečenie toku tovaru na jeho ceste logistickým kanálom. Význam SCM. SCM vytvára priaznivé prostredie na vytvorenie optimálnych vzťahov výrobcov, sprostredkovateľov, predajcov a konečných zákazníkov. Dve základné časti v SCM: SCP (Supply Chain Planning) - plánovanie procesu tvorby ponuky a splnenia zákazníckej požiadavky, SCE (Supply Chain Execution) - realizácia činnosti ponuky. Jej súčasťou sú dopravné a skladové systémy. Kategória EPC Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00207-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1