Počet záznamov: 1
Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie
Názov Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Hradecké ekonomické dny 2006 : podnikání a rozvoj regionu : sborník příspěvků z vědecké konference : Hradec Králové, 7. a 8. února 2006. S. 179-186. - Hradec Králové : GAUDEAMUS, 2006. ISBN 80-7041-895-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * stratégia marketingová * ciele riadenia * ciele podnikové * prostredie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * faktory výrobné * globalizácia * definície Anotácia Marketingová stratégia - stratégia na funkčnej úrovni v podniku. Definovanie marketingovej stratégie. Globalizácia a jej hlavné črty. Faktory ovplyvňujúce formovanie a zmeny marketingovej stratégie podniku. Popísané faktory tvoria východiskovú bázu pre podniky, ktoré sa nachádzajú vo fáze transformácie a reštrukturalizácie a svoju marketingovú stratégiu ešte nemajú pevne stanovenú. Materiál by mal zároveň slúžiť ako učebná pomôcka na pochopenie jednotlivých vzťahov medzi prostredím podnikov, výrobnými faktormi podniku, podnikovými procesmi a strategickým rozhodovaním. Globalizácia predstavuje pre marketingovo orientované podniky príležitosť, pre nepripravené podniky veľkú hrozbu. URL http://fim.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00166-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1