Počet záznamov: 1  

Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie

  1. Názov Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie
    Autorské údajeJuraj Chebeň
    Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Hradecké ekonomické dny 2006 : podnikání a rozvoj regionu : sborník příspěvků z vědecké konference : Hradec Králové, 7. a 8. února 2006. S. 179-186. - Hradec Králové : GAUDEAMUS, 2006. ISBN 80-7041-895-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * stratégia marketingová * ciele riadenia * ciele podnikové * prostredie podnikové * technológie informačné * technológie komunikačné * faktory výrobné * globalizácia * definície
    AnotáciaMarketingová stratégia - stratégia na funkčnej úrovni v podniku. Definovanie marketingovej stratégie. Globalizácia a jej hlavné črty. Faktory ovplyvňujúce formovanie a zmeny marketingovej stratégie podniku. Popísané faktory tvoria východiskovú bázu pre podniky, ktoré sa nachádzajú vo fáze transformácie a reštrukturalizácie a svoju marketingovú stratégiu ešte nemajú pevne stanovenú. Materiál by mal zároveň slúžiť ako učebná pomôcka na pochopenie jednotlivých vzťahov medzi prostredím podnikov, výrobnými faktormi podniku, podnikovými procesmi a strategickým rozhodovaním. Globalizácia predstavuje pre marketingovo orientované podniky príležitosť, pre nepripravené podniky veľkú hrozbu.
    URL http://fim.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00166-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.