Počet záznamov: 1  

Možnosti komunikace na španělském trhu

  1. Názov Možnosti komunikace na španělském trhu
    Autorské údajeDarina Kříčková
    Autor Kříčková Darina
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 26-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * výdavky * prostriedky masovokomunikačné * televízia * Španielsko
    AnotáciaPri vstupe firmy na španielsky trh je potrebné zahrnúť do rozpočtu určitú čiastku na realizáciu komunikačnej politiky. Rast výdavkov na reklamu. Výdavky na reklamu delia na konvenčné a nekonvenčné, alebo na nadlinkové a podlinkové. Najvýznamnejším komunikačným médiom je televízna reklama. Existujú 4 celoštátne televízne stanice. Ďalšími médiami v poradí dôležitosti sú: rádio, časopisy, denníky... , stále obľúbenejším sa stáva internet.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.