Počet záznamov: 1
Ovplyvňovanie v športovom marketingu a súvisiacich oblastiach
Názov Ovplyvňovanie v športovom marketingu a súvisiacich oblastiach Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Telesná výchova & šport. Roč. XVI, č. 2 (2006), s. 40-43. - Topoľčianky : Slovenská vedecká spoločnosť pre telesnú výchovu a šport v spolupráci so Sekciou športu, detí a mládeže MŠ SR, 2006. ISSN 1335-2245 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * marketing mix * šport * spotrebitelia * služby * produkty * značky výrobkov * konkurencieschopnosť * reklama Anotácia Šport ako aktivita na udržiavanie fyzickej i psychickej kondície a zároveň ako aktivita, ktorá vytvára profit pre mnoho spoločností a podnikateľov. Snaha športových podnikov implementovať do podvedomia ľudí svoju značku. Športový marketing ako aplikácia marketingu v oblasti športu. Čo obsahuje športový marketing. Zvyšovanie konkurencieschopnosti športových firiem. Marketingová komunikácia v športe. Faktory ovplyňujúce spotrebiteľské rozhodovanie v oblasti športu. Práca s verejnosťou v oblasti športu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00145-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1