Počet záznamov: 1
Význam marketingu pre zdravotníctvo v podmienkach novej ekonómie
Názov Význam marketingu pre zdravotníctvo v podmienkach novej ekonómie Autorské údaje Viera Vojteková Autor Vojteková Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 268-272. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 614 - Verejné zdravotníctvo Heslá zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke * ochrana zdravia * marketing * marketing mix * Slovensko Anotácia Národný program podpory zdravia na Slovensku. Projekty programu môžu v strednodobom a dlhodobom horizonte viesť k úsporám nákladov zlepšením zdravotného stavu populácie. Marketing zdravotníckeho zariadenia. Významné miesto manažérov zdravotníckych zariadení. Marketingový mix - vlastnosti produktu, cena, propagácia, komunikácia a distribúcia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01027-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1