Počet záznamov: 1  

Konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov v Slovenskej republike z pohľadu pripravenosti na zvládnutie marketingového prístupu k manažmentu

  1. Názov Konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov v Slovenskej republike z pohľadu pripravenosti na zvládnutie marketingového prístupu k manažmentu
    Preklad názvuCompetitiveness of SMES in the Slovak Republic from the point of view of their preparedness to implement marketing approach in management
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Česká ekonomika v procesu globalizace : sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference sekce: Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku : Brno, 13.-14.9.2006. S. 97-101. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2006 / Částek Ondřej ; Česká ekonomika v procesu globalizace Mezinárodní ekonomická konference. ISBN 80-210-4089-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik malý * konkurencieschopnosť * manažment * marketing * stratégia marketingová * Slovensko
    AnotáciaNázory na postavenie marketingu v malých a stredných podnikoch. Výsledky prieskumu stupňa implementácie marketingu a strategického marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00363-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.