Počet záznamov: 1
Samoregulácia reklamy
Názov Samoregulácia reklamy Autorské údaje Simona Škorvagová Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * regulácia * inštitúcia * Slovensko * Európska únia * komunikácia * kódexy * štandardy Anotácia Samoregulácia marketingu a reklamy sa uskutočňuje stanovením princípov a pravidiel, ktoré marketéri dobrovoľne akceptovali a zaviazali sa ich dodržiavať. Uplatňovanie pravidiel kontrolujú organizácie vytvorené za týmto účelom. V SR je organizáciou samoregulácie reklamy Rada pre reklamu, ktorá dohliada na dodržiavanie etických noriem v oblasti reklamy z hľadiska Etického kódexu platného na území SR. Analýza podaných podnetov Rady pre reklamu na Slovensku. Samoregulácia reklamy na úrovni EÚ. Inštitucionálne zabezpečenie. Princípy slobodnej komerčnej komunikácie. Európska aliancia reklamných štandardov (EASA). Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00251-005, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1