Počet záznamov: 1  

Samoregulácia reklamy

  1. Názov Samoregulácia reklamy
    Autorské údajeSimona Škorvagová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument MEKON 2006 : sborník z vědecké konference studentů doktorského studia]. S. [nestr.]. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2006 ; MEKON 2006 ; Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava Ekonomická fakulta
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * regulácia * inštitúcia * Slovensko * Európska únia * komunikácia * kódexy * štandardy
    AnotáciaSamoregulácia marketingu a reklamy sa uskutočňuje stanovením princípov a pravidiel, ktoré marketéri dobrovoľne akceptovali a zaviazali sa ich dodržiavať. Uplatňovanie pravidiel kontrolujú organizácie vytvorené za týmto účelom. V SR je organizáciou samoregulácie reklamy Rada pre reklamu, ktorá dohliada na dodržiavanie etických noriem v oblasti reklamy z hľadiska Etického kódexu platného na území SR. Analýza podaných podnetov Rady pre reklamu na Slovensku. Samoregulácia reklamy na úrovni EÚ. Inštitucionálne zabezpečenie. Princípy slobodnej komerčnej komunikácie. Európska aliancia reklamných štandardov (EASA).
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00251-005, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.