Počet záznamov: 1
Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch
Názov Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch Autorské údaje Štefan Majtán, Katarína Grančičová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Slovenská ekonomika : mýty a fakty o realite [SEMAFOR] : medzinárodná vedecká konferencia, Tatranské Zruby, 20.-22.09.2006. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2006. ISBN 80-225-2217-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik malý * podnik stredný * marketing * stratégia marketingová * plánovanie * obchod * predaj * zákazníci * reklama * produkty * prieskum trhu Anotácia Všeobecné názory na marketing v malých a stredných podnikoch. Limitované podnikové možnosti a schopnosti malých a stredných podnikov. Výhody a nevýhody malých a stredných podnikov v porovnaní s veľkými podnikmi z hľadiska marketingu. Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Súhrnné závery z prieskumu marketingovej reality v slovenských malých a stredných podnikoch. Najdôležitejšie závery týkajúce sa faktorov ovplyvňujúcich význam marketingu a marketingovej stratégie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00371-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1