Počet záznamov: 1  

Marketing cestovného ruchu na úrovni štátu

  1. Názov Marketing cestovného ruchu na úrovni štátu
    Autorské údajeMichaela Magátová
    Autor Magátová Michaela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova doktorandská konference : recenzovaný sborník příspěvků. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 ; Mezinárodní Baťova doktorandská konference ; Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta managementu a ekonomiky. ISBN 80-7318-384-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * štát * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * plánovanie * rozpočet investičný * agentúry
    AnotáciaCestovný ruch ako prostriedok na vytvárenie pozitívneho imidžu štátu. Podstata marketingu cestovného ruchu štátu. Špecifiká marketingu štátu v cestovnom ruchu. Marketingová stratégia, marketing mix a marketingová komunikácia v cestovnom ruchu. Propagácia cestovného ruchu cez národné marketingové agentúry cestovného ruchu. Marketingové plánovanie. Porovnanie rozpočtu národných marketingových agentúr cestovného ruchu v krajinách V-4.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00338-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.