Počet záznamov: 1  

Innovationen in Marketing und Handel

  1. Názov Innovationen in Marketing und Handel
    Autorské údajeherausgegeben von Peter Schnedlitz ... [et al. ]
    Ďalší autori Schnedlitz Peter (Zostavovateľ / Kompilátor)
    Vydavateľské údajeWien : Linde international , 2006. - 550 s.
    Edícia Fachbuch Wirtschaft
    ISBN3-7143-0080-5 , 978-3-7143-0080-2
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaRakúsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá inovácia * marketing * obchod * výskum * výskum ekonomický * školy vysoké * univerzity * nástroje marketingové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra810981

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    810981SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.