Počet záznamov: 1
Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie
Názov Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie Autorské údaje Anna Mazurkiewicz, Martin Mizla Autor Mazurkiewicz Anna Spoluautori Mizla Martin EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 258-267. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * organizácie Anotácia Presunutie zákazníka do centra činností organizácie a dosiahnutie z toho vyplývajúcej konkurenčnej výhody. Zákazníci sú všeobecnou silou poháňajúcou rozvoj každej organizácie, úspech ktorej závisí vo veľkej miere na uspokojení ich potrieb a možnosti rýchleho prístupu k nim. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01328-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1