Počet záznamov: 1  

Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie

  1. Názov Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie
    Autorské údajeAnna Mazurkiewicz, Martin Mizla
    Autor Mazurkiewicz Anna
    Spoluautori Mizla Martin EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 258-267. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * organizácie
    AnotáciaPresunutie zákazníka do centra činností organizácie a dosiahnutie z toho vyplývajúcej konkurenčnej výhody. Zákazníci sú všeobecnou silou poháňajúcou rozvoj každej organizácie, úspech ktorej závisí vo veľkej miere na uspokojení ich potrieb a možnosti rýchleho prístupu k nim.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01328-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.