Počet záznamov: 1  

Komunikovat, či integrovat?

  1. Názov Komunikovat, či integrovat?
    Autorské údajeLinda Nejezchlebová
    Autor Nejezchlebová Linda
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 10 (říjen 2006), s. 16. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * komunikácia * marketing * komunikácia marketingová * spoločnosti * médiá * zákazníci * obchod
    AnotáciaPublic relations (PR) ako podpora pre marketingové aktivity spoločnosti. Spolupráca s personálnym oddelením. PR ako súčasť integrovanej marketingovej komunikácie. Komunikácia a spolupráca marketingového oddelenia s PR oddelením. Využitie efektívnych komunikačných kanálov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.