Počet záznamov: 1  

Kam kráča európsky maloobchod

  1. Názov Kam kráča európsky maloobchod
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 12-17. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    PoznámkyVEGA 1/2639/05
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * špecializácia * diverzifikácia * internacionalizácia * globalizácia * koncentrácia * trh * Európa
    AnotáciaSúčasné vývojové trendy európskeho maloobchodu. Internacionalizácia a postupná globalizácia európskeho obchodu. Koncentrácia a integrácia obchodných podnikov. Špecializácia, segmentácia a diverzifikácia. Trhová dominancia obchodu. Rozvoj nových foriem predaja.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00931-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.