Počet záznamov: 1  

Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu

  1. Názov Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu
    Autorské údajeViera Čihovská, Sáša Jány
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Jány Sáša
    Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 18-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2
    PoznámkyVEGA 1/2639/05
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * strany politické * osoby fyzické * organizácie neziskové * správa verejná * obyvateľstvo * reklama * propagácia * spotrebitelia
    AnotáciaPodstata a význam neziskového marketingu. Charakteristika a využitie foriem neziskového marketingu: marketingu miesta, marketingu organizácií, marketingu myšlienok, sociálneho marketingu a marketingu osôb.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00931-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.