Počet záznamov: 1  

Moderné marketingové a obchodné riešenia

  1. Názov Moderné marketingové a obchodné riešenia
    Autorské údajeMiroslav Mariaš
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 121-126. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2
    PoznámkyVEGA 1/2639/05
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * inovácia * informatizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod elektronický * produkty * hodnota
    AnotáciaModernizácia marketingových činností. Aktívne vytváranie a riadenie vzťahov so zákazníkmi. Využívanie inovácií a informatizácie v marketingovom manažmente. Elektronický marketing. Softvérová podpora vzťahov firmy so zákazníkmi (CRM). Hodnotový marketing. Elektronické obchodovanie a marketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00931-012, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.