Počet záznamov: 1  

Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch

  1. Názov Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 67-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2
    PoznámkyVEGA č. 1/2639/05
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik obchodný * marketing * kultúra podniková * zamestnanci * kapitál ľudský * zdroje ľudské * vzdelávanie * lobizmus * korupcia * falzifikáty
    AnotáciaCharakteristika nástrojov podpory rozvoja marketingu v obchodných podnikoch: podniková kultúra, ľudský kapitál a vzdelávanie zamestnancov. Nástroje bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch: lobing, korupcia, produktové pirátstvo.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00931-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.