Počet záznamov: 1
Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch
Názov Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 67-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2 Poznámky VEGA č. 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik obchodný * marketing * kultúra podniková * zamestnanci * kapitál ľudský * zdroje ľudské * vzdelávanie * lobizmus * korupcia * falzifikáty Anotácia Charakteristika nástrojov podpory rozvoja marketingu v obchodných podnikoch: podniková kultúra, ľudský kapitál a vzdelávanie zamestnancov. Nástroje bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch: lobing, korupcia, produktové pirátstvo. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00931-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1