Počet záznamov: 1  

Marketing kultúry

  1. Názov Marketing kultúry : vybrané problémy
    Autorské údajeMária Tajtáková a kolektív
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Bačuvčík Radim
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2006. - 185 s.
    ISBN80-225-2176-0
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Heslá marketing * kultúra * turistika * integrácia ekonomická medzinárodná * Európska únia * fondy štruktúrne
    Kategória EPCSkriptá a učebné texty
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.5, z toho voľných 2, prezenčne 3
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Signatúra811011-811015
    Archív EPCE06 00169-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    811011SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    811012SEKSklad knižničného fonduvoľný
    811013SEKSklad knižničného fonduvoľný
    811014SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    811015SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.