Počet záznamov: 1  

Globalizácia a jej vplyv na rozhodovanie podniku o vstupe na zahraničný trh

  1. Názov Globalizácia a jej vplyv na rozhodovanie podniku o vstupe na zahraničný trh
    Autorské údajeKatarína Gofusová, Mária Andrejčíková
    Autor Gofusová Katarína EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Andrejčíková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 93-100. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1
    PoznámkyVEGA 1/2640/05 Zlepšovanie systémových predpokladov na efektívnejšiu realizáciu výhod členstva SR v EÚ na podnikovej a regionálnej úrovni
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.9 - Medzinárodné hospodárske vzťahy. Svetové hospodárstvo
    Heslá globalizácia * globalizácia hospodárstva * trh zahraničný * trh vnútorný * podnik
    AnotáciaPojem globalizácia a jeho definície. Význam globalizácie, charakteristika globalizácie. Vplyv globalizácie na rozhodovanie o vstupe na zahraničný trh. Základné možnosti podniku, ktorý chce vstúpiť a byť konkurencieschopný v medzinárodnom prostredí - medzinárodná stratégia, multinacionálna stratégia, globálna stratégia, transnacionálna stratégia, etnocentrizmus, polycentrizmus, geocentrizmus. Faktory, ktoré determinújú výber formy vstupu na zahraničný trh - faktory zahraničného trhu, domáceho trhu, podnikové faktory.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00939-006, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.