Počet záznamov: 1
Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi
Názov Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi Autorské údaje Mojmír Kokles, Anita Romanová, František Sudzina Autor Kokles Mojmír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Spoluautori Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Sudzina František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 121-130. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výskum podnikový * Slovensko * manažéri Anotácia Definovanie CRM, identifikovanie jeho možných prínosov. Analýza využívania systémov CRM v slovenskej podnikovej praxi v rokoch 2003 a 2004. Využívanie systémov CRM rastie s veľkosťou podniku meranou počtom zamestnancov. Podnikoví manažéri by sa mali zamerať okrem implementácie CRM aj na zaškolenie zamestnancov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00389-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
: E05 00939-008, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1