Počet záznamov: 1  

Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi

  1. Názov Customer relationship management v slovenskej podnikovej praxi
    Autorské údajeMojmír Kokles, Anita Romanová, František Sudzina
    Autor Kokles Mojmír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Sudzina František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 121-130. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výskum podnikový * Slovensko * manažéri
    AnotáciaDefinovanie CRM, identifikovanie jeho možných prínosov. Analýza využívania systémov CRM v slovenskej podnikovej praxi v rokoch 2003 a 2004. Využívanie systémov CRM rastie s veľkosťou podniku meranou počtom zamestnancov. Podnikoví manažéri by sa mali zamerať okrem implementácie CRM aj na zaškolenie zamestnancov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00389-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    : E05 00939-008, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.