Počet záznamov: 1  

Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi

  1. Názov Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 2-4. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    PoznámkyVEGA 1/123/04
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá marketing * nákup * obstarávanie * zásobovanie * potreby * analýzy * trh * rokovania obchodné * podnik výrobný * výskum
    AnotáciaKoncepcie marketingu nákupu: aplikácia klasických techník marketingu v nákupe a "reverse" marketing. Etapy marketingu nákupu z pohľadu výrobného podniku. Výsledky marketingového prieskumu o aplikácii marketingu nákupu vo výrobných podnikoch. Kľúčové aktivity pri realizácii marketingu nákupu. Chápanie nákupu ako strategickej funkcie podniku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00134-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.