Počet záznamov: 1
Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi
Názov Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 2-4. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Poznámky VEGA 1/123/04 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie Heslá marketing * nákup * obstarávanie * zásobovanie * potreby * analýzy * trh * rokovania obchodné * podnik výrobný * výskum Anotácia Koncepcie marketingu nákupu: aplikácia klasických techník marketingu v nákupe a "reverse" marketing. Etapy marketingu nákupu z pohľadu výrobného podniku. Výsledky marketingového prieskumu o aplikácii marketingu nákupu vo výrobných podnikoch. Kľúčové aktivity pri realizácii marketingu nákupu. Chápanie nákupu ako strategickej funkcie podniku. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00134-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1