Počet záznamov: 1  

Efektívnosť a účinnosť sponzoringu

  1. Názov Efektívnosť a účinnosť sponzoringu
    Autorské údajeJúlia Lipianska
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 5-7. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    PoznámkyVEGA č. 1/2639/05
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * financie * organizácie neziskové * šport * kultúra * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * médiá * internet
    AnotáciaCharakteristika sponzoringu. Meranie efektívnosti a účinnosti sponzoringu. Meranie viditeľnosti značky alebo firemného loga v médiách. Typy sponzoringu: sponzoring spojený s udalosťou, sponzoring vo vzťahu k príčine. Internet a sponzoring.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00134-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.