Počet záznamov: 1
Ekonomika a marketing kultúry v historických súvislostiach
Názov Ekonomika a marketing kultúry v historických súvislostiach Autorské údaje Mária Tajtáková, Dejana Prnjat Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Prnjat Dejana Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 11-13. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia Heslá kultúra * umenie * marketing * manažment * vývoj * hospodárstvo trhové * financovanie * práca ľudská * sponzorovanie Anotácia Vzájomná spätosť a závislosť medzi hospodárskym vývojom a kultúrou. Prvé ekonomické pohľady na kultúru. Teória amerických ekonómov W. Baumola a W. Bowena - teória otvárajúcich sa nožníc. Negatívny vplyv trhového prostredia na kultúru a dôležitosť jej financovania z mimo trhových zdrojov. Interpretačné umenie z ekonomického hľadiska označované za neprogresívny sektor. Uplatnenie marketingu v kultúre. Medzinárodné organizácie a časopisy venujúce sa problematike marketingu kultúry a umenia. Ekonomika a manažment kultúry v transformujúcich sa krajinách. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00134-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1