Počet záznamov: 1  

Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku

  1. Názov Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku
    Autorské údajeĽuboslava Novotná
    Autor Novotná Ľuboslava
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 183-194. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * Slovensko * zákazníci * systém CRM * výskum
    AnotáciaSúčasná úroveň zákazníckej orientácie v slovenských podnikoch v regióne východného Slovenska. Analýza stavu CRM. Zákaznícky orientovaný podnik. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov. Poznanie potrieb zákazníkov, diferencovaný prístup k zákazníkom a schopnosť tvorby pridanej hodnoty oceňovanej zákazníkmi sú nevyhnutnou podmienkou pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti podniku. Manažment musí nielen disponovať teoretickými vedomosťami v oblasti moderného riadenia, ale aj zvládnuť aplikáciu metód v praxi. Interpretácia výsledkov realizovaného empirického výskumu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.