Počet záznamov: 1
Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku
Názov Zhodnotenie úrovne zákazníckej orientácie podnikov na Slovensku Autorské údaje Ľuboslava Novotná Autor Novotná Ľuboslava Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia no 9. S. 183-194. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2038-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * Slovensko * zákazníci * systém CRM * výskum Anotácia Súčasná úroveň zákazníckej orientácie v slovenských podnikoch v regióne východného Slovenska. Analýza stavu CRM. Zákaznícky orientovaný podnik. Marketingová pripravenosť slovenských podnikov. Poznanie potrieb zákazníkov, diferencovaný prístup k zákazníkom a schopnosť tvorby pridanej hodnoty oceňovanej zákazníkmi sú nevyhnutnou podmienkou pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti podniku. Manažment musí nielen disponovať teoretickými vedomosťami v oblasti moderného riadenia, ale aj zvládnuť aplikáciu metód v praxi. Interpretácia výsledkov realizovaného empirického výskumu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1