Počet záznamov: 1  

Analýza marketingového makroprostredia bankového sektora SR

  1. Názov Analýza marketingového makroprostredia bankového sektora SR
    Autorské údajeMária Hasprová
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 16-18. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    PoznámkyPríspevok je výstupom Projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316058/05
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá trh finančný * banky * prostredie ekonomické * technológie informačné * bankovníctvo elektronické * demografia * sila kúpna obyvateľstva * úspory * vklady * úver * legislatíva
    AnotáciaMakroprostredie banky a jej analýza. Demografické prostredie banky. Technologické prostredie - automatizácia, elektronické bankovníctvo a pripojenie domácností na internet. Ekonomické prostredie. Ekologické prostredie - podpora ekologických programov a ponuka úverov na ekologické projekty. Politicko-právne prostredie: zákony a dohľad nad finančným trhom.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00134-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.