Počet záznamov: 1  

K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy

  1. Názov K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy
    Autorské údajeŠtefan Žák
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 21-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * prieskum potrieb * výskum * informácie * samospráva * mestá * obce * obyvateľstvo * internet
    AnotáciaDefinícia marketingového výskumu ako funkcie, ktorá prostredníctvom informácií spája predstaviteľov miest a obcí s marketingovým prostredím s cieľom poznať potreby trhu. Kedy je v mestách a obciach možné realizovať marketingový výskum. Primárny a sekundárny marketingový výskum. Prínosy sekundárneho výskumu. Obmedzenia sekundárneho výskumu. Interné a externé zdroje marketingových informácií. Internet ako bohatý zdroj sekundárnych informácií. Ako realizovať marketingový výskum na internete.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00134-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.