Počet záznamov: 1  

[Informačné systémy marketingu]

  1. Názov [Informačné systémy marketingu]
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 41-42. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Recenz.dok. Informačné systémy marketingu / Miroslav Mariaš - Štefan Žák. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá systémy informačné * systémy informačné integrované * manažment * riadenie podnikové * marketing * rozhodovanie * internet * recenzie
    AnotáciaRecenzia na publikáciu autorov M. Mariaša a Š. Žáka Informačné systémy marketingu. Cieľom publikácie je rozšíriť a prehĺbiť vedomosti čitateľov v oblasti využívania informácií a informačných systémov pre marketingové riadenie firiem. Publikácia pojednáva o všeobecných charakteristikách informačných systémov, o počítačom integrovaných obchodných činnostiach, o systémoch na podporu marketingového rozhodovania. Obsahom publikácie je okrem teoretickej časti aj aplikačná časť. Je určená najmä študentom 4. ročníka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00134-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.