Počet záznamov: 1
[Informačné systémy marketingu]
Názov [Informačné systémy marketingu] Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 41-42. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Recenz.dok. Informačné systémy marketingu / Miroslav Mariaš - Štefan Žák. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá systémy informačné * systémy informačné integrované * manažment * riadenie podnikové * marketing * rozhodovanie * internet * recenzie Anotácia Recenzia na publikáciu autorov M. Mariaša a Š. Žáka Informačné systémy marketingu. Cieľom publikácie je rozšíriť a prehĺbiť vedomosti čitateľov v oblasti využívania informácií a informačných systémov pre marketingové riadenie firiem. Publikácia pojednáva o všeobecných charakteristikách informačných systémov, o počítačom integrovaných obchodných činnostiach, o systémoch na podporu marketingového rozhodovania. Obsahom publikácie je okrem teoretickej časti aj aplikačná časť. Je určená najmä študentom 4. ročníka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00134-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1