Počet záznamov: 1
The adoption of information technology in marketing
Názov The adoption of information technology in marketing Preklad názvu Aplikácia informačných technológií v marketingu Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference, Praha, říjen 2006, 2. díl. S. 843-851. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2006. ISBN 80-245-1091-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá marketing * technológie informačné * Slovensko Anotácia Marketing je jednou z oblastí manažmentu, v ktorých boli informačné a komunikačné technológie aplikované relatívne neskoro, v poslednej dobe sa IT v marketingu stali cestou ku konkurenčnej výhode. 9 percent celkových výdavkov na IT v SR smeruje do marketingu. Hodnotenie podstaty a rozsahu IT aplikácií v marketingu, analýza dopadov na zmeny marketingových aktivít. Výsledky výskumu realizovaného v roku 2005 na 115 slovenských podnikoch použitím Delfskej metódy. Výsledky výskumu otvárajú rad otázok o zmenách v podstate a štruktúre marketingovej funkcie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00129-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1