Počet záznamov: 1  

The adoption of information technology in marketing

  1. Názov The adoption of information technology in marketing
    Preklad názvuAplikácia informačných technológií v marketingu
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentNová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference, Praha, říjen 2006, 2. díl. S. 843-851. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2006. ISBN 80-245-1091-X
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá marketing * technológie informačné * Slovensko
    AnotáciaMarketing je jednou z oblastí manažmentu, v ktorých boli informačné a komunikačné technológie aplikované relatívne neskoro, v poslednej dobe sa IT v marketingu stali cestou ku konkurenčnej výhode. 9 percent celkových výdavkov na IT v SR smeruje do marketingu. Hodnotenie podstaty a rozsahu IT aplikácií v marketingu, analýza dopadov na zmeny marketingových aktivít. Výsledky výskumu realizovaného v roku 2005 na 115 slovenských podnikoch použitím Delfskej metódy. Výsledky výskumu otvárajú rad otázok o zmenách v podstate a štruktúre marketingovej funkcie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00129-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.