Počet záznamov: 1  

SCM, CRM, ECR v teorii a praxi řízení

  1. Názov SCM, CRM, ECR v teorii a praxi řízení
    Autorské údajeOliver Marz, Hermann Schalk, Martin Skala
    Autor Marz Oliver
    Spoluautori Schalk Hermann
    Skala Martin
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 41, č. 11 (2006), s. 28-31. - Praha : Economia, 2006. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie reťazcov dodávateľských * systémy informačné * riadenie strategické * riadenie operatívne * trh * konkurencia
    AnotáciaVyužitie manažérskych konceptov SCM, CRM a ECR v praxi. SCM (supply chain management) - zahrnutie dodávateľa do daného podniku. Dôraz na rýchlu výmenu informácií. CRM (consumer relationship management) - operatívna komunikácia so zákazníkom, meranie spokojnosti zákazníka, využitie dát nahromadených behom kontaktu so zákazníkom. ECR (efficient consumer response) - efektívna reakcia na požiadavky zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.