Počet záznamov: 1  

Teórie internacionalizácie - Uppsalský model

  1. Názov Teórie internacionalizácie - Uppsalský model
    Autorské údajeMarián Honaizer, Simona Škorvagová
    Autor Honaizer Marián
    Spoluautori Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 356-361. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá firmy * podnik * internacionalizácia * podnikanie medzinárodné * modely
    AnotáciaInternacionalizácia firmy a intenzita jej zapojenia do medzinárodného podnikania je náročným procesom, ktorý zahŕňa širokú škálu strategických rozhodnutí. Uppsalský model (model U) - jeden z najviac citovaných a testovaných modelov procesu internacionalizácie. Základné prvky Uppsalského modelu internacionalizácie. Vzťah medzi premennými v Uppsalskom modeli. Prípadová štúdia Cortizo Aluminios.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01027-052, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.