Počet záznamov: 1  

CRM v marketingovém pojetí firmy

  1. Názov CRM v marketingovém pojetí firmy
    Preklad názvuCRM in marketing concept of a firm
    Autorské údajeDita Hommerová
    Autor Hommerová Dita
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 3 (2006), s. 111-127. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kampane reklamné * systémy informačné * báza dát * softvér * hardvér * technológie informačné * zákazníci * marketing * firmy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * dolovanie dát * komunikácia marketingová
    AnotáciaRiadenie vzťahov so zákazníkmi CRM ( Customer relationship management ), softwarové riešenie, implementácia v spoločnosti, podnikateľská filozofia. Ciele a očakávania implementácie systému CRM. Niektoré druhy techník analýz informácií. Marketingová databáza a procesy aktualizácie - marketingový data mart. Procesy aktualizácie a vkladanie dát do databázy marketingu - dolovanie dát (data mining). Riadenie metadát modelu: technické a obchodné metadáta. Systémy a nástroje analýzy zákazníkov a modelovania. Riadenie analýzy zákazníkov, výber premenných podrobujúcich sa hĺbkovej analýze. Modelovanie zo získaných dát a ich využitie pre podnik. Automatické procesy spätného napájania. Systém pre podporu rozhodovania: techniky zobrazovania informácií, integrácia s ostatnými modulmi systému. Systém riadenia kampaní: návrh, zahájenie, realizácia, sledovanie a hodnotenie výsledkov obchodnej akcie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.