Počet záznamov: 1  

Sportovní marketing přitahuje firmy i jednotlivce

  1. Názov Sportovní marketing přitahuje firmy i jednotlivce
    Autorské údajeEva Čáslavová
    Autor Čáslavová Eva
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 11 (Listopad 2006), s. 6-8. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * komunikácia * sponzorovanie * reklama * značky výrobkov * šport
    AnotáciaTrendy v športovom marketingu. Futbal a ľadový hokej ako najvyužívanejšie športy v Českej republike. Produkty športového marketingu. Faktory vymedzujúce športovú značku. Podiel športu v sponzorigu v Českej republike. Sponzoring športu ako základný komunikačný nástroj organizácie. Špecifiká tržných situácií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.