Počet záznamov: 1
Nejsou malé sporty, jen cílové skupiny
Názov Nejsou malé sporty, jen cílové skupiny Autorské údaje Lubor Kos Autor Kos Lubor Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 11 (Listopad 2006), s. 9. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * šport * značky výrobkov * sponzorovanie * zákazníci * médiá Anotácia Sponzorovanie športu ako marketingová investícia, ktorá sa musí vrátiť. Pozornosť venovaná maximálnemu "označkovaniu" športovca. Hlavné zdroje príjmu športových klubov vo svete v porovnaní s Českou republikou. Príjem z reklamy na prvom mieste. Investovanie do športov z hľadiska budúceho vývoja a následného oslovenia cieľovej skupiny. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12
článok
Počet záznamov: 1