Počet záznamov: 1  

Nejsou malé sporty, jen cílové skupiny

  1. Názov Nejsou malé sporty, jen cílové skupiny
    Autorské údajeLubor Kos
    Autor Kos Lubor
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 11 (Listopad 2006), s. 9. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reklama * šport * značky výrobkov * sponzorovanie * zákazníci * médiá
    AnotáciaSponzorovanie športu ako marketingová investícia, ktorá sa musí vrátiť. Pozornosť venovaná maximálnemu "označkovaniu" športovca. Hlavné zdroje príjmu športových klubov vo svete v porovnaní s Českou republikou. Príjem z reklamy na prvom mieste. Investovanie do športov z hľadiska budúceho vývoja a následného oslovenia cieľovej skupiny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.