Počet záznamov: 1
Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien
Názov Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien Preklad názvu Methods of price sensibility measurement as a tool for pricing Autorské údaje Júlia Lipianska, Mária Hasprová, Štefan Žák Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika a manažment podniku : časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. č. 1 (2005), s. 52-63. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2005. ISSN 1336-4103 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá citlivosť * pružnosť cenová * tvorba cien * pružnosť dopytu * zákazníci * ceny * rozhodovanie manažérske Anotácia Analýza citlivosti zákazníka na ceny prostredníctvom sledovania cenovej elasticity. Vplyv elasticity dopytu a cenových zmien na celkové tržby. Metódy merania cenovej citlivosti z pohľadu cenového výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00997-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-2
článok
Počet záznamov: 1