Počet záznamov: 1  

Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien

  1. Názov Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien
    Preklad názvuMethods of price sensibility measurement as a tool for pricing
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Mária Hasprová, Štefan Žák
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment podniku : časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. č. 1 (2005), s. 52-63. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2005. ISSN 1336-4103
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá citlivosť * pružnosť cenová * tvorba cien * pružnosť dopytu * zákazníci * ceny * rozhodovanie manažérske
    AnotáciaAnalýza citlivosti zákazníka na ceny prostredníctvom sledovania cenovej elasticity. Vplyv elasticity dopytu a cenových zmien na celkové tržby. Metódy merania cenovej citlivosti z pohľadu cenového výskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00997-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.