Počet záznamov: 1  

Marketing and logistics in supply chains

  1. Názov Marketing and logistics in supply chains
    Preklad názvuMarketing a logistika v dodavateľských reťazcoch
    Autorské údajeIvan Gros, Stanislava Grosová
    Autor Gros Ivan
    Spoluautori Grosová Stanislava
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment podniku : časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. č. 1 (2004), s. 13-18. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2004. ISSN 1336-4103
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reťazce distribučné * služby logistické * riadenie podnikové * riadenie reťazcov dodávateľských * reťazce dodávateľsko-odberateľské * reťazce logistické * logistika distribučná * marketing
    AnotáciaSúčasná situácia v úrovni spolupráce medzi marketingom a logistikou pri poskytovaní služieb zákazníkom. Hlavné dôvody spojené s problémami integrovanej implementácie marketingových a logistických princípov v riadení firmy. Strategická úloha logistiky. Zameranie logistiky na riadení úplného materiálového toku ECR, JiT a QR. Manažérske prístupy a ich požiadavky na marketingových a logistických manažérov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.