Počet záznamov: 1
Marketing and logistics in supply chains
Názov Marketing and logistics in supply chains Preklad názvu Marketing a logistika v dodavateľských reťazcoch Autorské údaje Ivan Gros, Stanislava Grosová Autor Gros Ivan Spoluautori Grosová Stanislava Zdrojový dokument Ekonomika a manažment podniku : časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. č. 1 (2004), s. 13-18. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2004. ISSN 1336-4103 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá reťazce distribučné * služby logistické * riadenie podnikové * riadenie reťazcov dodávateľských * reťazce dodávateľsko-odberateľské * reťazce logistické * logistika distribučná * marketing Anotácia Súčasná situácia v úrovni spolupráce medzi marketingom a logistikou pri poskytovaní služieb zákazníkom. Hlavné dôvody spojené s problémami integrovanej implementácie marketingových a logistických princípov v riadení firmy. Strategická úloha logistiky. Zameranie logistiky na riadení úplného materiálového toku ECR, JiT a QR. Manažérske prístupy a ich požiadavky na marketingových a logistických manažérov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-2
článok
Počet záznamov: 1