Počet záznamov: 1
Marketing pred zmenami
Názov Marketing pred zmenami Autorské údaje Konštantín Čikovský Autor Čikovský Konštantín Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 47 (30. novembra 2006), s. 26-27. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * kríza * spotrebitelia * reklama * značky výrobkov Anotácia Kríza marketingovej komunikácie, jej podstata. O priazeň spotrebiteľa , jeho vnímanie sa uchádza čoraz viac médií, s čoraz väčším počtom reklamných odkazov. Schopnosť spotrebiteľa prijímať posolstvá sa nezmenila. Zväčšujúca sa uniformita v ponuke tovarov a služieb. Značky a ich význam. Spotrebiteľ sa pri rozhodovaní bude čoraz viac opierať o skúsenosť s produktom, lebo jeho skúsenosť s reklamou je sklamaním. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 41-51 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1