Počet záznamov: 1  

Marketing pred zmenami

  1. Názov Marketing pred zmenami
    Autorské údajeKonštantín Čikovský
    Autor Čikovský Konštantín
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 47 (30. novembra 2006), s. 26-27. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * kríza * spotrebitelia * reklama * značky výrobkov
    AnotáciaKríza marketingovej komunikácie, jej podstata. O priazeň spotrebiteľa , jeho vnímanie sa uchádza čoraz viac médií, s čoraz väčším počtom reklamných odkazov. Schopnosť spotrebiteľa prijímať posolstvá sa nezmenila. Zväčšujúca sa uniformita v ponuke tovarov a služieb. Značky a ich význam. Spotrebiteľ sa pri rozhodovaní bude čoraz viac opierať o skúsenosť s produktom, lebo jeho skúsenosť s reklamou je sklamaním.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 41-51 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.