Počet záznamov: 1  

Manažer jako značka

  1. Názov Manažer jako značka
    Autorské údajeKlaus Thiermann
    Autor Thiermann Klaus
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 11 (listopad 2006), s. 46-47. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * autorita * vedenie podniku * vedenie ľudí * značky výrobkov * vedomosti * médiá * reklama * konkurencia
    AnotáciaBudovanie značky osobnosti. Otázka popularity, sympatií, dôvery a lojálnosti. Vyjadrenie vlastnej konkurenčnej výhody heslom. Umenie predať svoje schopnosti a skúsenosti. Vlastná prezentácia. Pozornosť médií. Vedúci manažéri a zvyšovanie hodnoty svojej značky. Negatívna reklama.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.