Počet záznamov: 1  

Celosvětový výzkum trhu - a jak jsme na tom my?

  1. Názov Celosvětový výzkum trhu - a jak jsme na tom my?
    Autorské údajeStanislav Zahradníček
    Autor Zahradníček Stanislav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 11 (listopad 2006), s. 26-27. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh * výskum trhu * svet * prieskum spotrebiteľský * metódy výskumu
    AnotáciaInformácie o svetovom výskume trhu. Ktoré štáty sú lídrami v oblasti výskumu trhu. Kto sú zadávatelia výskumu trhu. Štruktúra použitých výskumných metód. Ktoré nadnárodné výskumné skupiny vládnu svetovému výskumu trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.