Počet záznamov: 1
Celosvětový výzkum trhu - a jak jsme na tom my?
Názov Celosvětový výzkum trhu - a jak jsme na tom my? Autorské údaje Stanislav Zahradníček Autor Zahradníček Stanislav Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 11 (listopad 2006), s. 26-27. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá trh * výskum trhu * svet * prieskum spotrebiteľský * metódy výskumu Anotácia Informácie o svetovom výskume trhu. Ktoré štáty sú lídrami v oblasti výskumu trhu. Kto sú zadávatelia výskumu trhu. Štruktúra použitých výskumných metód. Ktoré nadnárodné výskumné skupiny vládnu svetovému výskumu trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-12 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1