Počet záznamov: 1  

Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora

  1. Názov Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora
    Preklad názvuCause-related marketing - mixed marketing of profit and non-profit sector
    Autorské údajeĽudovít Hajduch
    Autor Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentČeská ekonomika v procesu globalizace : 2. sekce: Role a problémy veřejného sektoru v moderním sociálním státě: sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity 13.9.-14.9.2006. S. 53-57. - Brno : Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4086-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod * reklama * dary * zisk * organizácie neziskové * podnik obchodný
    AnotáciaZdieľaný - obojstranný marketing založený na princípe spojenia ziskového a neziskového subjektu so ziskovým aj dobročinným cieľom (cause-related marketing). Spojenie filantropických aktivít s komerčnými. Spojenie zákazník - firma - nezisková organizácia. Kroky pre vytvorenie spoločného marketingu. Výhody, ktoré obojstranný marketing prinesie ziskovému a neziskovému sektoru. Riziká zdieľaného - obojstranného marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00502-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.