Počet záznamov: 1
Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora
Názov Zdieľaný marketing - spoločný marketing ziskového a neziskového sektora Preklad názvu Cause-related marketing - mixed marketing of profit and non-profit sector Autorské údaje Ľudovít Hajduch Autor Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Česká ekonomika v procesu globalizace : 2. sekce: Role a problémy veřejného sektoru v moderním sociálním státě: sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity 13.9.-14.9.2006. S. 53-57. - Brno : Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4086-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * obchod * reklama * dary * zisk * organizácie neziskové * podnik obchodný Anotácia Zdieľaný - obojstranný marketing založený na princípe spojenia ziskového a neziskového subjektu so ziskovým aj dobročinným cieľom (cause-related marketing). Spojenie filantropických aktivít s komerčnými. Spojenie zákazník - firma - nezisková organizácia. Kroky pre vytvorenie spoločného marketingu. Výhody, ktoré obojstranný marketing prinesie ziskovému a neziskovému sektoru. Riziká zdieľaného - obojstranného marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00502-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1