Počet záznamov: 1  

Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa

  1. Názov Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa
    Autorské údajeVáclav Lednický
    Autor Lednický Václav
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 1 (2005), s. 117-128. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * pojmy * propagácia * logo * značky výrobkov * Baťa, T. * obuv * história
    AnotáciaPojem reklama v ekonomickej teórii. Historický vývoj reklamy v podniku Baťa. Nástup originálnej baťovskej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.