Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality

  1. Názov Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality
    Preklad názvuMarketing market research as a supporting process for a quality management system
    Autorské údajeJarmila Šalgovičová
    Autor Šalgovičová Jarmila
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 4 (2006), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment * kvalita * riadenie kvality * výskum * marketing * výskum trhu
    AnotáciaProcesný prístup a manažérstvo kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Kvalita, kritériá kvality a proces marketingového výskumu. Oblasti marketingového výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu sa dotýkajú kvantity, kvality i dostupnosti informácií, ktorá podstatne vzrastie. Ďalší vývoj informačných technológií prinesie zefektívnenie procesu marketingového výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.