Počet záznamov: 1
Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality
Názov Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality Preklad názvu Marketing market research as a supporting process for a quality management system Autorské údaje Jarmila Šalgovičová Autor Šalgovičová Jarmila Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 4 (2006), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá manažment * kvalita * riadenie kvality * výskum * marketing * výskum trhu Anotácia Procesný prístup a manažérstvo kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Kvalita, kritériá kvality a proces marketingového výskumu. Oblasti marketingového výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu sa dotýkajú kvantity, kvality i dostupnosti informácií, ktorá podstatne vzrastie. Ďalší vývoj informačných technológií prinesie zefektívnenie procesu marketingového výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1