Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum ako východisko pri tvorbe komunikačnej stratégie v kultúre

  1. Názov Marketingový výskum ako východisko pri tvorbe komunikačnej stratégie v kultúre
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingové komunikace a výzkum. S. 103-116. - Zlín : Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 / Pavlů Dušan ; Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Fakulta multimediálních komunikací. ISBN 80-7318-383-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kultúra * komunikácia marketingová * výskum * postoje * vysokoškoláci
    AnotáciaMožnosti využitia a interpretácie výsledkov marketingového výskumu s cieľom tvorby komunikačnej stratégie v kultúre. Špecifiká marketingovej komunikácie a marketingového výskumu v umení a kultúre a význam ich vzájomného prepojenia. Prieskum postojov vysokoškolských študentov k opere a baletu. Motivačné faktory a bariéry štuentov vo vzťahu k návšteve opery a baletu, očakávania študentov od návštevy opery a baletu. Aplikácia záverov prieskumu pri tvorbe komunikačnej stratégie.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00857-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.