Počet záznamov: 1
The Adoption of information technology in marketing
Názov The Adoption of information technology in marketing Preklad názvu Zavádzanie informačných technológií do marketingu Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : IV. international scientific conference = IV. mezinárodní vědecká konference : Brno, 26-27 May 2006. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2006 / Weirich Pavel ; Luhan Jan ; Management, economics and business development in the new european conditions IV. international scientific conference ; Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská. ISBN 80-7204-454-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * zákazníci * báza dát Anotácia Implementácia informačnej a komunikačnej technológie v marketingu. Ciele a metódy, vplyv na marketingové aktivity. Súčasná prax informačných technológií (IT) v marketingu. Budúcnosť informačných technológií v marketingu. Vplyv a účinky informačných technológií. Bariéry IT v marketingu. Význam vplyvu informačných technológií na zmeny v marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00509-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1