Počet záznamov: 1  

The Adoption of information technology in marketing

  1. Názov The Adoption of information technology in marketing
    Preklad názvuZavádzanie informačných technológií do marketingu
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : IV. international scientific conference = IV. mezinárodní vědecká konference : Brno, 26-27 May 2006. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2006 / Weirich Pavel ; Luhan Jan ; Management, economics and business development in the new european conditions IV. international scientific conference ; Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská. ISBN 80-7204-454-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * zákazníci * báza dát
    AnotáciaImplementácia informačnej a komunikačnej technológie v marketingu. Ciele a metódy, vplyv na marketingové aktivity. Súčasná prax informačných technológií (IT) v marketingu. Budúcnosť informačných technológií v marketingu. Vplyv a účinky informačných technológií. Bariéry IT v marketingu. Význam vplyvu informačných technológií na zmeny v marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00509-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.