Počet záznamov: 1  

Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor

  1. Názov Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor
    Autorské údajeTomáš Bačo, Vanda Lieskovská, Michaela Vasiľová
    Autor Bačo Tomáš
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Vasilová Michaela EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * organizácie neziskové * financie * podpory * sponzorovanie * zákazníci * klienti * zisk
    AnotáciaMarketingové aktivity zamerané na získavanie financií v neziskových organizáciách. Marketing neziskových organizácií a Yudelsonov model. Model "4P" v neziskových organizáciách. Charakteristika jednotlivých foriem marketingových aktivít v neziskových organizáciách. Aplikácia modelu "4P" v marketingu neziskových organizácií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00580-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.