Počet záznamov: 1
Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor
Názov Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor Autorské údaje Tomáš Bačo, Vanda Lieskovská, Michaela Vasiľová Autor Bačo Tomáš Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Vasilová Michaela EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Zdrojový dokument Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * organizácie neziskové * financie * podpory * sponzorovanie * zákazníci * klienti * zisk Anotácia Marketingové aktivity zamerané na získavanie financií v neziskových organizáciách. Marketing neziskových organizácií a Yudelsonov model. Model "4P" v neziskových organizáciách. Charakteristika jednotlivých foriem marketingových aktivít v neziskových organizáciách. Aplikácia modelu "4P" v marketingu neziskových organizácií. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00580-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1