Počet záznamov: 1  

Teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky - customer relationship management

  1. Názov Teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky - customer relationship management : (z výzkumné zprávy Grantového projektu reg. č. 402/05/0140
    Autorské údajeHalina Starzyczná, Pavlína Pellešová
    Autor Starzyczná Halina
    Spoluautori Pellešová Pavlína
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 148-156. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * história * spokojnosť zákazníkov * pojmy * komunikácia marketingová * komunikácia manažérska
    AnotáciaHistorický pohľad na vývojové stupne marketingu. Nová paradigma marketingu. Vymedzenie pojmu, podstata a definícia CRM. Faktory rozhodujúce o význame a hodnote zákazníka. Budovanie vzťahu so zákazníkom a jeho fázy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.